Elizden Merhaba kızlar, sabahtan beri karnım sertleşip yumuşuyor bebek hareketidir dedim fakat bu kdar fazla hareket etmezdi. Normal mi bilemedim bu durum. 😢
mrs_elisah Elizden sat a göre bende 37+3 üm. Benim adet sancım oluyor bazen. Üstte kalsın diye de yorum bırakayım dedim.
Zek Elizden kasılmalar oluyor canım benimde aynı sancılarım çıktı bi doktora görün bana fitil verdi onun için ve aşağı aşırı baskı yapıyormuş şimdilik fitil kullanıyordum bakalım ne kadar dayanır
kerimannesi Elizden canim haftalar ayni nasil sertlesiyo benimde lavaboya ihtiyacım geldimi oyle oluyor
Betus-27 Elizden karnınız sadece sırt üstü yattığınızda mı sertleşiyor bebek bi yere toplanıyor demek istediğiniz o mu yoksa başka bişey mi ?
Eczanne9 Doktorunuza danışın isterseniz bugün doktorumda bana sizin dediğiniz şekilde olursa mutlaka haberim olsun dedi
Elizden kerimannesi sağ tarafa doğru ittiriyor kendisini arada bir canımı acıtıyor. Ağrım olursa eğer kasılmaya eşlik eden hastaneye gidicem. bu şekilde devam edeerse sabah gel bakalım istirahat et şimdilik dedi.
bgmclk11 Merhaba, bugün benimde öyle 37+6 çok yavaş hareket ediyor ve bir tarafta sertleşiyor onun gibi mi acaba sizinde ? Görüştünüz mü doktorunuzla ne dedi acaba ?
kerimannesi Elizden bnm oyle oluyor lavaboya gidince geciyo inşaAllah kotu bisey cikmaz hayirlisiyla alalim kucagimiza
Elizden Duş alıp uzandım biraz uyumaya çalışıcam. İnsan ilk hamileliği olunca pek anlam veremiyor sanırım hareketlerine bebeğin. Herşeyi acaba doğumum mu başlıyor’a yoruyorum😢 Hepimiz sağlıklı doğumlar yapalım sağlıcakla kucağımıza alalım miniklerimizi🙏🏻