suhedas2 Merhaba anneler 2li teste beta 50 ve üstü çıkarsa kız altı çıkarsa erkek diye yazılar okudum int. Kendi degeriyle cinsiyet tahmini doğru çıkan varmı. 🤗
Turtam suhedas2 yok canm inanma ben kuzenimn ikili taramayla yaptm tutmadı.80 çıktı onunkisi ama erkek😂😂