Tansucevizci Gebelik şekeri olup insülin kullanan anneler doğum şekliniz nasıl oldu sezeryan mı normal mi benim ilk gebeliğim 29+3 günlüğüz insülin ve diyetle şekerim kontrol altına alındı merak ediyorum şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim 🙏🏻
Bdp Tansucevizci 30+4üm sezeryan olacal kontrolsüz şeker olduğu için insilün kullanıyorum bende ama maalesef ara sıra yükseliyor riske atmamak adına 37+0 da doğum planlanıyor
Tansucevizci Bdp rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah allah yar ve yardımcın olsun 🙏🏻