Eczmery123 Tazegebe1 aslında çocuk İçin de daha iyi. Sınavlarda filan yazarken vakit kaybetmez ☺️ Hem de illa ki birini kullanıyor zaten. Karışıklık oluyor iki isim olunca. Benim fikrim bu. Ben de çocuğuma tek isim koymayı düşünüyorum o yüzden.
cansugrn Tazegebe1 bizde allah nasip ederse çinar koycaz ama cift isim düsünmedik siz cift isimli istiyosunz galiba. Çinar ege olabilir😊