Duyguyvz 32 haftalık hamileyim şuana kadar nst ye girmedim ve kaç haftadan sonra 15 günde bir kontrole gitmeye başlamalıyım bilmiyorum. Sordum 36. Haftandan sonra dedi, normal şartlarda zaten 37 38 de doğum olmuyormu. Kafam karıştı 😕😏😏
essrakenan Duyguyvz ben 30 haftadan beri 2 haftada bir gidiyorum doktorum oyle cagiriyo ama deisiyo doktordan doktora galiba ....33 haftalikkrn karnimda agri vardi nst ye girmistim ama normal sartlarda 37 gibi falan giriliyor galiba
TugbaYildirimYasar Duyguyvz vallah ben oglumda 38 haftada dogum yaptım benim doktorum 32 haftadan sonra 10 günde bir cagırdı
essrakenan Duyguyvz bende devlet hastanesine gidiyorum cnm.doktordan doktora degisiyo mu acaba bilemedim ki
Duyguyvz Ayem yaa öylemii benim gittiğim yerde güzel doktorda iyi ama bilgisayarda işlem yapan oluyor adini unuttum 😊 o dedi bana. Çarşamba günü gittiğimde tekrar sorayım bari içim rahat değil 😐
essrakenan Duyguyvz Ayem aynen benim agrim vardi oyle girmistim .duruma gore bazen erken girilebiliyo iste...
Ayem essrakenan rabbim hepimiz icin saglikli ve hayirli olan neyse onu nasip etsinde sagliklica alalim bebislerimizi kucagimiza insaallh🙏🏻😍🤗