Selinaymurat Ya ben 27. Haftamdayım sabahtan beri karnımın alt kısmında bir alt ağrı var ama bir türlü geçmedi sizce neden olabilir?
Ecmelbeyza Selinaymurat gaz sancısı o bende de oldu. Korkmuştum sırtını bi ovalat ısınsın ayakların da ısınsın geçiyor . Çok rahatsız ediciyse kasılma da olabilir
Serdem39 Selinaymurat enfeksiyonda olabilir canım aynısını 2 defa yasadım hiç gecmeyen alt karın ağrısıydı kasıklarımada arada vuruyordu ağrı
annepanda Selinaymurat ben dun kontroldeydim. Bebek suan makat pozisyonda dönmeye basladiginda karin agrilariniz olabilir korkmayin dedi. Belki bebek dönuyor olabilir. Bende 26+5 oldum..
sue92 Çatı ağrısı olabilir. Yürürken, yatarken, yatakta dönerken çoook ağrıyodu. O haftalarda benim de olmuştu. Kalsiyum takviyesi aldım. Yoğurt, peynir, süt tükettim bol bol. Geçti çok şükür. Gerçi şimdi yine başladı ama artık son aydayım, doğal🙃
Selinaymurat Ecmelbeyza dediğiniz gibi kasılma gibi yani böyle kramp ağrısı diye geliyor bana hala da devam ediyor
sue92 Selinaymurat o haftalar kasılma için biraz erken ama. Ayaklarınızın altına sıcak su torbası koyun, belinizi fln da sıcak tutun. Belki gaz sancısıdır. Ben doktoruma yazdığımda önce gaz sancısı olup olmadığına emin olmuştuk. Sonra geçmeyince kontrole çağırmıştı.
Selinaymurat Ecmelbeyza magnezyum demir baya eksiklik var belki ondan da olabilir haklısınız içerim sağolun
Selinaymurat sue92 anladım sağolun bende kontrole haftaya gidicem inşallah bakalım sizin dediğiniz gibidir
Selinaymurat Serdem39 evet yani ağrı oluyor ama neden olduğunu anlamadım bir iki gün daha devam ederse gidicem bir kontrole
Selinaymurat Serdem39 bugün zaten bir kontrol gibi gidicem artık 2 gündür çok kötüyüm gibi yani zor dayanıyorum
Selinaymurat annepanda bende 27+2 yin doğrudur belki ama ağrılar olunca hem korkuyorum hem de canım yanıyor kramp ağrıları gibi pek dayanamıyorum
annepanda Selinaymurat ben fikir olur belki diye yazdim. Doktorunuza bir danısın isterseniz. Bebeknhareket ediyor mu..
Selinaymurat annepanda evet bebeğim hareket ediyor hissediyorum yani tekme atıyor sağolun düşünceniz için gidicem zaten bugün kontrole çünkü içimde korku ve merak var
Selinaymurat annepanda gittim ve pekte iyi sonuçlar alamadım gelişim geriliği varmış ondan dolayıymış birde yarın nst çektiricem erken doğum riski de var dedi bana dua edermisiniz?