Beyazmelekkk Kızlar Ercan Kayacan a giden var mı kendisi nasıl ilgili mi kısa mi tutuyor muayene süresini ? Detaylı USG yapıyor mu ve renkli çıktı veriyor mu kendisi?
2prensesannesi1 Beyazmelekkk canım ben batmanlıyım hiç gitmedim ona ilk gebeliğimde de sigortaya gidiyordum şuanda 5 haftalık hamileyim halit ataca gidiyorum üstte kalsın die yazdım belki gören olur
Serpil3413 Beyazmelekkk bende eda eskimeze gidicem onunkide renkli ve güler yüzlü bir hoca ve hiç sıra beklemiyorum ama ercan hocada sıra bekleniyormus diye biliyrm
MehZey Beyazmelekkk ben normalde devlette iken çağlara gidiyordum şuan yaşamda Zeynep burcu şekere gidiyorum doğumu bekliyoruz artık