Seviiii Allah razı olsun inşallah.Aynen bende doktorun peşinden gittim .Ben 3. Doğumda tanıştım Tuba hanımla 4. doğumdada yine iyi ki dedim .Benim doğumlarım sezaryendı.Doktor zaten muaynedeki ilginin bı 10 katını gösteriyor siz düşünün.☺️Hastane çalışanlarından ameliyathane ekibinden de çok memnun kaldım ben. 29. Haftadada 2 gün yatmıştım tüm hemşireleri hasta bakıcıları temizlikcileri çok iyi güler yüzlü.Ben çok memnun kaldım.Sadece yemekleri hiç güzel değil Allah affetsin.😬😬Bide ücret konusu net bı fiyatları yok .Her sorduğumuzda faklı fiyat dediler.En son 4750 fiyat vermişlerdi doğumda 4.sezaryen bağlatma 4.250 aldılar.😂😂Şuan aklıma bunlar geldi merak ettiğiniz başka birşey varsa yanıtlarım.💜