ikiz_annesi_ benimde öyleydi canım ikiz benimde. Doktorum magnezyum verdi. Acile bile gittim bunun için nstye aldılar sancı falan çıkmadı yüksek ihtimalle gaz sancısı dedi karnım çok sertleşiyordu. Yediklerime dikkat etmeye başladım az yiyorum gaz yapmayan şeyleri yiyorum sertleşme olmuyor şuan. Sende doktorunla görüş bu konuyu