Astadavistabeybi bugün 40+1 doktoruma gittim alttan muayene etti ve sıyırma işlemi yaparak nisanimi getirdi kizlar. cumaya kadar bekle sancılarını gelmezse yine gel cuma dedi bakalım kasiklarimda hafif hafif ağrı var ama.nts de sancım normaldi eve geldik Bekliyoruz . Ne zaman gelir acaba doktor suni vermek istemiyorum hızlandırmak için yaptım dedi ama bakalım ne olacak 🙄🤲😘