2834 Kızlar benm şekrim var gizli şeker hamilelikte cıkyor. O kdr dikkt etmeme rağmen 130 ve 140 arasndayız hep . SiZin şekerlernz nasl ve yemeklerden nekdr sonra ölçüm yapıyorsnz ben yarımsaat sonra
[silindi] 2834 bendede gebelik şekeri çıktı malesef 😒 ben iki saat sonra ölçüm yapıyorum tam anlamıyla sindirilip kana karışması iki saat sürüyomuş o yüzdem doktor iki saat dedi. Bide insülüne başladım malesef sadece gece vuruluyorum 😟
bahar95 2834 bendede gebelik şekeri çıktı yemekten 1 saat sonra ölçüyorum 140 altında olması gerek dedi doktorum yediklerime dikkat ediyorum hamurlu, makarna, pirinç, tatlılar yeme bide tam buğdayli ekmek yiyorum gayet iyi şuan şekerim çok şükür
2834 [silindi] benimkide düşmezse başlıcam insülin galiba cok zor gebelikte şeker rabbm yardımcımız olsn . 2 saat sonra ölçmek gec deylmi
Bingol6465 Benimde vardı Allahima sonsuz şükürler olsun diyetle normalle döndü bol bol su içtim günlük 40 dakika yürüyüşü mü yapıyorum nefsimi tuttukmu herşey olur canlarım 🥰🥰
2834 bahar95 inşlh benmkide düzelir o kdr dikkt edyrm bazen düşük gidyo bazen yükslylr yememe dikkt ettgm halde .