BezelyemiBeklerken Merhaba kızlar bu cuma doktor kontrolüm var 12+2 haftalık olacagız ilk gebeliğim cinsiyeti için heyecanlanıyorum sizce belli olurmu tabi önemli olan sağlıklı olması teşekkürler şimdiden 💜🧿🌸😍
2prensannesi2008 BezelyemiBeklerken benim ilk hamileliğim de tam 12 haftalıktı erkek gibi demişti erkek doğdu
Ebruakcetin BezelyemiBeklerken benim 12 de soylemisti degismedi erkek. Erkekler daha erkek belli edebiliyorlarmis hayırlısı olsun inşallah 💐
Yanki BezelyemiBeklerken 12 haftalıkken ikili tarama testi yaptırmıştık doktorumuz kız demişti. şükürler olsun değişmedi🍀
Tugceren BezelyemiBeklerken Doktorum 11+4 Ken %80 kız demişti 13 haftalıkken kesin kız dedi🌺 İnşallah sen de öğrenirsin canım 🤲