irorkay Senaz_1 benim bir kez 2 damla falan açık pembe lekelenme olmuştu doktor iğnesini verdi 1 kere ilaca gerek duymadı. İlaç daha mı etkili?
Senaz_1 irorkay iğneyi 1 keremi oldunuz kanamayı durdurmu benimde sizin gibi oldu hapa başladık sabah akşam
Burcu-2910 irorkay aradım da doktoru diyor o lekelenme yapmaz ya dusuk tehliken olduğu için yada içerde kanama olduğu için de olur hiçbişe anlamadım
Senaz_1 archmom 1,5 ay boyunca kanamanız devam ettiği için mi kullandınız , kullanırken kanama oldumu
archmom Senaz_1 kırmızı kanamam 1 gün oldu regl olur gibi . Ama kahve lekelenmem 3.5 hafta devam etti . Kesildiğinde doktoruma bilgi verdim . 5-6 gün sonra muayene oldum o da içeride bir kanama alanı kalmadıgından emin olduktan sonra bıraktım 🙏🏻
irorkay Senaz_1 evet cnaım zaten 2 damla leke oldu iğne vuruldum sonra bir daha hiç olmadı. İçeride kanama da yoktu bilmiyorum acaba yerleşme kanaması falan mıydı? Bazen 6.hafta civarında da görülebilirmiş yerleşme ama
Fatma_7 Bende bugün kullanmaya başladım ağız yolu ile. Zaten çok bulantı ve kusmalarım var gözüm korktu şimdi
Burcu-2910 irorkay bi kaç gün geçtikten sonra gel bence dedi ne olduğunu anlayalım içerde kanama alanı olduğu için o hap durduruyordur dedi
Esraa54 Senaz_1 Senaz_1 bende ağızdan alıyorum doktorum ağızdan alırsan yan etkisi çok olur demişti baş dönmesi uyku hali olur demişti.Vajinal ya da ağızdan hangi yoldan alırsan al etkisi aynı olur sadece yan etki açısından farklı demişti