mavibahar daha yeni hamileliğiniz dogurana kadar o lifting geçiyor malesef, dipliner yaptırmadım onu bilmiyorum ama zaten bebiş çok yeni olduğu için bu dönemde saç boyatmak bile önerilmiyor ki dipliner kalıcı bı işlem, ben olsam yaptırmazdım bı doktora da sorun derim,kimyasal sonuçta