Ebruli_anne Slm Kızlar 39+4 ama hiçbir belirti yok ne zaman doğuracam ama sizin açılma olsun diye önerileriniz varmı varsa alalım🤔❣😄
Busraveminisi1 Ebruli_anne adaçayı günde 2 bardak 2 dilim ananas hurma tüket pilates merdiven inip çıkma yürüyüş squat evin içinde 10 dakika emekleme hareketi yapabiliyorsanız cinsel ilişki ve perine masajı göğüs ucu uyarma masajı sıcak duş doktorumun dedikleri bunlar canım
2_pamukannesii Ebruli_anne valla 40 haftaya kadar benim de olmadı sadece çok az suyum geldi hastaneye gittim günüm dolduğu için suni sancı verdiler 11 saatte doğum yaptım ama çok zor oldu açılmam olmadı epizyotomi uyguladılar dikişim çok oldu o yuzden
Dilbenur-ok12 Ben 41+2 de mecburi sezeryanla doğurdum sancı ve açılma içim aklınıza gelecek herşeyi yaptım 2 gün suni sancı bile yedim ama olmadı Doğumu tamamen bebekler belirliyor Allah bi avaz da kurtarsın inşallah
Ebruli_anne Dilbenur-ok12 amin amin Allah razı olsun çok sitiyorum normal doğum olmasını suni sancı canınızı çok yaktı mı?
2_pamukannesii Ebruli_anne yani evet kötü ve bana birden vermediler az az verdiler ona rağmen kötüydü
Masalisko Malesed bende aynı durumdaym hersey yapıyorum ama boş haftaya suni alıcam işte 🤣 adacayı papatya aldm ama kimi gereksiz diyor