Damlae16 ilk doğumumda eşim girdi doğumhaneye tiksinme gibi bir durum söz konusu değil çünkü hiç birşey görmüyor 😂 sizi önce alıp oturtuyorlar, bacaklarınızı üzerinizi kapatıyorlar eşiniz sonra girip direk baş ucunuza geliyor o açıdan gördüğü tek şey yeşil ameliyat örtüsü… Sonra ki gördüğü doktorunuzun ten tene temas isterseniz göğsünüze koyduğu yavrunuzu görüyor 😍 benim eşimin unutamadığı ve iyiki girmişim dediği bir an… Tabi herkese Allah kolay doğum nasip etsin bazı doğum hikayeleri çok ürkütücü ve eşlerin yüreği kaldırmaya bilir