Kızlar ben rahim flmi çekildik hamd olsun tüplerde vs sıkıntı yok ama doktor ya gönderdiğim sıvı ilaçtan yada polip var dedi emin olmamakla birlikte kamera İLE girmem gerek diyo zaten 3 bebek kaybettik farklı sebeplerden kamera İLE bakmayalım eğer düşük olursa gerekli diyo ağla ağla harap oldum