ftmlgz FeyzaEngin benimde 10. Haftama kadar öyleydi şimdi 14 e yaklasıyorum neredeyse azaldı idrara çıkma sorunum
FeyzaEngin Busbus58 7. Haftadayım. 2 haftalıkken başladı bu durum. Gece mi türlü uyumuyorum lavaboya gitmekten. Bi de kokusu var tabi. Çok rahatsız edici
Busbus58 FeyzaEngin normal canım bende öyleyim halada devam ediyor Malesef. Ama enfeksiyonda olabilir size idrar yolu
Mommmyyy FeyzaEngin koku varsa enfeksiyon mantar olabilir bi tahlil yaptır en iyisi ben de sürekli wcdeyim ama kokunfalan yok
FeyzaEngin Busbus58 idrar kültürü tahlili aldılar. Fakat hamilelik başlangıcından beri afedersiniz sarının koyu tonu olan idrarım, test sırasında aşırı su içtiğim için normal açık renge döndü. Testte de enfeksiyon görülmedi. Acaba suyun etkisi mi? Sonrası yine aynı oldu çünkü
black8 FeyzaEngin Kesinlikle bol su içmelisiniz, hem enfeksiyonunuz varsa alıp götürür hem de kokuyu azaltır bol su içmek. Bide ilaç kullanıyorsanız, demir, vitamin vs. onlar da koku yapıyor.
Selin48 FeyzaEngin eğer vitamin kullanıyorsanız ondan koku oluyor ımom kullanıyorum bende koku yapıyor idrar da
sabirsizanne111 Selin48 bildiğin ilacın kokusunu alıyorum wcde o nasıl bi koku hergün zor yutuyorım valla