Juniorbabyyy Kızlar 10+6 haftalık hamileyim geceleri karın agrım ve kasik ağrılarım oluyordu bazen. ama dün gece çok kötü ağrıyordu gaz sancısı gibiydi gece afedersiniz 6 7 defa lavaboya çıktım her sancida. sabaha kadar ağrı içindeydim sizinde öyle oluyor mu
[silindi] Juniorbabyyy Benim öyleydi bi kaç kez gece acile bile gittik. İlk başlarda bu ağrılar oluyor denilir ama riske atmayıp bi doktora gitseydiniz içiniz rahat ederdi
Juniorbabyyy [silindi] evet çoğu kişi oluyor diyor ama.bu kadar uzun sürüyor muydu sizinde acil de ne dediler
[silindi] Benim 12. haftaya kadar çok zordu her gün kıvranıyordum ağlıyordum, bi sebebi yok oluyor bazılarında dediler. Sonra yavaş yavaş vücut alışıyor ağrılar azalıyor. Sağlıkla bizimle kalsınlar da insan başka bi şey düşünmüyor
Juniorbabyyy [silindi] 12 hafta boyunca kasik agrilari vs.mi çektiniz benim şükür kusma öyle yok bazen cok icim bulaniyor ağzımın tadı yok en çok sokayim şu kaşık ağrıları ya