egeliz gücenmedim hanımefendi kızmadım da kendisine kötü niyetle söylemedim yani post açtı görülmediyse başkasının bebek kilosu üzerine yazdığı posttan nasıl gözüksün sorunu,rahatsızlığı burda yazısını bebek kilosu için girenler görür diğer türlü kendine ayrı post açsa rahatsızlığı ile alakalı yardımcı olmak isteyen,gören daha çok olacaktır her şeye muhalefet olmayın sağlıktır tabi ki gene de yazmak isterse yazsın insanlık ölmedi yani ne diyim