Mcakir Merhaba arkadaşlar , Avent biberon kullanıp meme reddi yaşayanlar var mı ? Mutlaka vardır az ya da çok ama genel olarak merak ettim. Sütümü sağıp vermek durumu da kalacağım çok zaman olucak çünkü. Bu konuda nelere dikkat etmeliyim ?
Mlkmhrrm Mcakir ilk 20 gün avent biberon ile besledim sonrasında emzirdim çok şükür bir sıkıntı olmadı