archmom bus12345 kalır kalır merak etme . İyi düşün iyi olsun . Sağlıkla kucağımıza alalım insallah 🙏🏻
ysmn_kck17 bus12345 Merak etme yaşamayan yoktur bu durumu . Ben 14ncu haftaya gelene kadar neler neler araştırdım neler neler kurdum kafam da da hep kendimi usul bebeğe hissettirin . Allah herşeyi kararlamistir bol bol dua et için ferahlasin . Ben çok normal buluyorum bu durumu hamilelikte.
bus12345 ysmn_kck17 doğru söylüyorsunuz allah herşeyi yazmış bize yasamak düşüyor ne gelirse baş göz üstene 🤲🏻
Tugcekkkkk bus12345 canım ona bakarsan benim akrabam 35 haftada ölü doğum yaptı. Bunlara takılma çok üzer seni detaylar. Sen bebeğine güven.olumsuzluklar illa ki oluyor ama sürekli bu korkuyu tasıma içinde, güzel umutlar, hayaller taşı 🙏💕