bus12345 biliriiiim. Onu da çok yaşadım. Biraz iştahlandım mı korkudan ödün kopardı. Şimdi bir de erken doğum riskim var. Öksürmek, hapşırmak, ıkınmak falan bile benim için dünyanın sonu gibi görünüyor. Çok büyük konuştum çok. Dokuz ay karnımda taşıdım lafını çok garipserdim. Doğurayım, her gün söyleyeceğim.