Ummudogan Arkadaşlar 19+3 haftalik hamileyim bi yerde 5 aylık yazıyor bi yerde 4 hangisi kafam cok karisti. 🤭
Pelinbyrktrlr Ummudogan 19+0 19+6 arası 20. Hafta oluyo canım yani 5 aylıksın, ben de o handikapı yaşadım sonra Kağan Kocatepe’nin videosuyla aydınlandım😁
mercimeginanne Ummudogan 4 ay 16 günlük gebesin ya. 4.ayın bitip 16 gün geçtiği için 5. Ayda olarak görünüyorsun. Karışık işler sen hafta olarak bak mevzuya 😂😂
Ummudogan mercimeginanne ama ay olarak hesapladigin zaman daha kisa oluyo hani sanki bebise daha cabuk kavusuyormussun gibi 😅😅
mercimeginanne Ummudogan aynen daha kolay bnm bugün 210. Günüm direk bölü 30 diyorum 7 ay oluyor :) yarın 7 ay 1 gün olacağı için 8. ayın içine girmiş olucam 😂😂
Bibliophilia-1991 https://hamilesorucevap.annelertoplandik.com/2428001/ay-ve-hafta-dagilimini-merak-edenler
Hemsiremom Son adet gününüze göre hesaplayın ay hesaplamak istiyorsanız.mesela son adet ayın 20siyse her ayın 20 si ay dönümü olur
Hemsiremom Ummudogan tamam ayın 30 undan 30 una hesaplayacaksın.30 ocakta 5 ay bitecek şu an 4 bucuk aylık diyebilirsin yani