Ya arkadaşlar ben şimdi 9 haftalık gebeyim en başından beri de midem falan bulanmadı yani hatta doktorum mide bulantın başlayabilir için neyi alırsa sadece onu ye demişti ama benim içim her şeyi alıyor 😬 iştahsızlığa falan yok sürekli canım bişey istiyor şimdi aşerme durumu farklı oluyormuş galiba aşerince nasıl bişey hissediyorsunuz?