MSBebek Kızlar kaç hafta kaç günlüksunuz bebisler ne kadar olmuş 🙏🏻🙏🏻 inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız rabbim isteyen herkese de nasip etsin 🤲🤲 biz 34 haftalığız şuan 2300 Gr sizleri merak ettim bebeğin iri diyo sürekli doktorum 🙄🙄
ssuleeyuce MSBebek gayet normal bence bu doktorlar bazem cok kafa karistiriyo. 33+4 te gittim en son 2.200du. Simdi 35 haftaligiz kontrolumuz var bu hafta bakalim. Ama gecmiyo vakit sanki karnim resmen tassss vok gergin hissediyorum ve rahat nefes alamiyorum. Ve su ara cok fazla ay sancilari olmaya basladi
Yasemin301 MSBebek benimde 2396ydi boyu 47cm di banada minyon bebek dedi😁💁♀️ tam kac hafta kac gunluktunuz
Goncikim MSBebek bende 33 haftalığım tam bugün gittim doktora 2,500 dedi ama bebeğin gelişim 10 gün önde gidiyormuş🧿🧿🧿🧿
Busra2095 Bende 34+3 haftalığım daha bugün gittim doktora 2370 gr 46 cm idi doktor gayet iyi dedi bana.
Nurov Bizde 34teyiz 2700 kg olmuş paşam, sezaryen yaparız bebeğin iri dedi bakalım nolcak sonlara doğru anlaşılır😍
aslihancvk MSBebek 35+2 olduk bizde geçen hafta 3200 gramdi oğlum benim şekerden dolayı kilosu çok şimdi şekeri düşürdük 🤲