Minaaagul Kızlar doğumdan hemen sonra bebise hastane çıkışındaki kıyafetten mi giydirsem yoksa isimli nakışlı tulum yaptırdım onu mi giydirsem isim nakışlı tulumu giydirsem hemen kirlenirmi yeni doğmuş olunca foto için almıştım çünkü onu
Nihanozturk Minaaagul kirleniyo fln dediler daha öncede ben sormustum oyuzden o süslü takımı odaya gelince giydiririz diye düsündüm
Gulsunoyku Minaaagul bebekleri tam temizlemeden giydiriyorlar benim kızımın kafası hep kanlıydı özel hastane birde sorduk artik temizlemiyoruz bebek için sağlıklı olanı bu dediler ama kıyafetleri hep kanlı kaldı çıkmayınca çöp oldu daha giydiremedim
HamiEsmaAydn Minaaagul ben de özel hastanede yaptım 13 gün oldu evet yikamiyolar ama abartılacak kadar da kirli gelmiyor ben hastane çıkışını verdin odaya gelince pamukla sildik ve güzelce giydrdik verdiğim hastane çıkışı da çöp olmadı yıkadım ve kan lekesi çıktı
MedineDinztrk Kızlar aldığınız takımları eve gelince giydirin derim çünkü çok kirleniyor ve saklamayı düşünüyorsanız hatıra diye leke çıkmıyor 😪
Aysen İlk önce normal bir kıyafet giydirin bence çünkü gerçekten cok çabuk kirleniyor.Ben Fotograf cekimi için ayarlamıştım kıyafet ilk onu giydirdiğim için cekıme başka normal bir takım giydirmek zorunda kaldım.