Senayuzuntass öncelikle sağlıklıysa çok takma derim. Ama benim bebeğim iki hafta önde çıkıyor ben bol bol muzlu süt içmeye, ceviz badem fındık yemeye, günde bir kaç kaşık tayin pekmez ve her gün mutlaka iki üç porsiyon meyve yemeye bağlıyorum. Ekmek yemem yemeği de abartmam ama bu söylediklerimi muhakkak yaparım tavsiyemdir sağlıklı doğumlar