Ilaydaylmn Kızlar selam ilk kez bu ay regl gecikmem oldu bu gün 4. Gün kanamam yok çok şükür ama iç çamaşırım hep ıslak afedersiniz sürekli akıntım var şeffaf bazende beyaz sebebi ne acaba yardımcı olur musunuz
istanbul3434 Ilaydaylmn bende adet oncesi hep gelirdi o akinti birkac gune de adet olurdum. Sen yine de bi idrar testi yap canim
Happykariner Ilaydaylmn buğün regl gecikmemin 2. Günü canım sarı akıntın benimde koyu sarı bir akıntı kana döner mi acaba çok kaygılıyım
Ilaydaylmn Bireylulmasali dün idrar testi yapmıştım ama negatif diğer anneler bi 10 gün geçsin çıkar falan demişti 🤔
Ilaydaylmn istanbul3434 idrar testi yaptım da negatif ama benim hiç gecikmem olmaz hatta her ay bir önceki gün olurdum
istanbul3434 Ilaydaylmn canim mevsimsel veya stresten olabilir cok kafaya takinca da gecikebiliyor. Birkac gun bekleyip idrar testini tekrarlamani oneririm
Ozzgeee Ilaydaylmn bebek düşünüyorsanız psikolojik olarak da gecikme yaşanabiliyor. Benim de hep düzenliydi günü hiç şaşmazdı bebek istediğim zamandan beri sürekli gecikme oldu dalga geçer gibi hep duygularımla oynadı😅 hangisini istiyorsanız hakkınızda hayırlısı olsun
izmirlihatice Ilaydaylmn slm cnm benmde adettim 4 gun gecti beklemedeyim dun ve ertesi gun aksam ovulayn yaptim koyu cikti ovulasyn varsa yapsana
Nazli_c izmirlihatice bende dün (pazartesi) olmam gerekiyordu hala olmadım. Gebelik testi yok elimde ama ovülasyon var yapsam çıkar mı acaba
KubraNur52 Ilaydaylmn bence bir test daha alın deneyin. Yine çıkmazsa içinizin rahat etmesi için kan testi yaptırın. Hcg önce kana karışır sonra idrara geçer. İdrar testinin doğruluğu %100 değil.
Aleynabardak Benimde hep seffaf ve beywz akintim geliyordu gebe oldugumu ogrendim. Darisi basiniza insallah