pinar92_ Herkese Merhaba, Balık yağı tüketiyor musunuz güzel anneler☺️ Doktorumun tavsiyesi ile omepa 1500 balık yağı aldım bugün kullanan var mı??
Seher- pinar92_ bende 3.aydan beri imom kullanıyorum doktorum hiç kesmedi galiba doğuma kadar devam. 😅
pinar92_ Aslanannesiayse bende 16. Haftamdayım. 125 tl ye aldım bugün pahalı geldi banada biraz 🤷🏻♀️
Deniz95 Aslanannesiayse bende de marincap var ama normal olandan 30 tl ye almıştım sizinki daha mu iyisi oluyor acaba
Seymamuge pinar92_ yok kullanmıyorum 8. Haftada gitmiştim doktora o zaman folik kullanıyordum ama bi yan etkisi oldu onu söyleyince tamam o zaman değiştirelim omegali bir seyler kullanalım dedi bunu verdi suan 13. Haftadayım geçen hafta kan testi yaptırdım hiç bir değerim dusuk çıkmadı hepsi beredeyse full gibiydi ve 2 aydir doğru düzgün yemek yiyememe rağmen istifra ediyorum çünkü geçen hafta doktorum buna devam et dedi
pinar92_ Seher- bende yeni başladımmm 3. Ayda haftada 2-3 balık yeme sözü aldığı için ilaç vermedi ama yiyemedim yiyesim gelmiyo malesef 😂
Seher- pinar92_ tabi şaka maka bir yana kullanmak lazım çünkü içerisinde çinko,demir falanda var o yüzden tüm ihtiyacımızı karşılamış oluyor aslında 🤗
Seher- pinar92_ açıkçası bende çok yemem eksikliğinide görmedim değerlerimde 😅 ama tabi yenilmesi çok daha iyi oda olmuyorsa balık yağı şart tabi
Gulhan16 Ben Regesis Maxı kullanamadim aşırı yan etki yaptı kusma bulantı mahfoldum bırak dedi doktorum mecbur bırakmak zorunda kaldım