Bizde 22+1 olduk. Benim ki baya zorlu geçiyor. Bel ağrısı, sırt ağrısı, yan ağrısı, uykusuzluk hepsi var malasef ama dayanmaya çalışıyorum. Tek isteğim bebeklerimin zamanında ve sağ sağlim dünyaya gelmeleri.. su an beni tek mutlu eden şey minnoslarimin tekmeleri 🤗 Henüz çok birşey almadık biraz kıyafet..Bende ne zaman başlasam ne alsam hiçbir fikrim yok🙄