Merhaba anneler 26 haftalık hamileyim uzanırken kalkarken ve bazen ayakta karnımda acı hissediyorum benim gibi bu sorunu yaşayan anneler varmıdır ? Her hamile anne adayı gibi bu süreçte oldukça pimpirikliyim geçen hafta salı günü gittiğimde çok şükür herşey normaldi ama yarın tekrardan kontrole gidicem