Kızlar 6.5 aylık hamileyim karnımın altında garip bi sancı var bebekte olduğundan aşağı da duruyor hareketleri aşağıda yani neden oluyor olabilir korktum biraz. Ev işi yapmıştım bugün ondan no oldu acaba 😞 başına gelen var mi telaş yaptım hastaneye mi gitsem