Canım bu ölçümler beni de delirtmek üzere. Doktorum 2 hafta geri ölçtü bacak ve karın boyunu bir sürü telaşlandırdı beni. Aynı gün 3 saat sonra başka doktora gittim tekrar ölçtürmek için 5 gün geri ölçtü sadece hiç bir sıkıntı yok dedi. Doktorun el hassasiyeti cihaz falan bunlar çok etkiliyor ölçümleri.
pek itibar etmemek lazım o yüzden milimlik şeyler için canımı sıkmamaya karar verdim ben de.
emin ol doktorundan bir daha rica etseydin ölçmesi için 5 dk aralıklarla bile sonuç aynı çıkmazdı