Arkadaşlar merhaba bugüne kadar hep fakültede kontrol oluyordum ama fakültede epidüral yapmadıkları için Liman hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum. Bu hastanede doğum yapnlar hangi doktora gitti nasıldı epidüral yapıldı mı fikir verebilir misiniz? Bir de ücret konusunda bilgi verir misiniz ?