gozdeboylu canım ben de 19. Haftada ilk bebeğimi kaybettim bu gebeliğimde 21. Haftada 31mm ile önlem amaçlı serklaj oldum 1,5 hafta oldu nerdeyse hiç kanamam olmadı akıntım oluyordu sarı renkli ilk başlarda şimdi geri normal akıntı rengine dönüştü uzanıyorum bende yatıyorum 28. Haftaya kadar yine wc duş yemek harici kalkmıycam. Tek bi sıkıntı yaşadım 2-3 gün önceden beri vajina alt kısmında bi şişlik var iltihap gibi büyük sivilce gibi 🤷🏼♀️ Başka da hiçbir sıkıntım yok yatmaktan sıkılmaktan başka. Bunu da perşembe günü doktora gidip sorcam bakalım bilen varsa cevap yazsın😊