Angelsmom29 Deniz3525 erken zaten cıkması için oğlumda 17 lerde cıkmaya başladı 4 aydan sonra ikinci bebekte de 14 lerde cıkmaya başladı vücut yapısıyla alakalı birazda karın cıkması
Mavi87 Deniz3525 bende 3.ayımdayım göbeğimin alt tarafında minik şişkinlik var sadece. Zayıfım normalde demekki zamanı var biraz daha 😊
Mommmyyy Deniz3525 Daha çok erken 5. Aydan sonra birden çıktı benimki 20 Li haftalardan sonra belirginleşir
Yusufaras81 İç karnınız vardır bir tanıdığımın 9 ay boyunca çıkmadı diyebilirim resmen söylemese hamile olduğunu anlamazdınız iç karnı büyükmüş sağlıklı bir oğluşu var şuanda çok şükür
Duygus97 Deniz3525 ben de 14 haftalık hamileyim biraz cıktı gibi ama şişkinlik mi yoksa göbek mi anlayamıyorum 😊
Bebek-geliyor Deniz3525 normal tabi benim 5. Ayımdan sonra çıkmaya başladı 6. Ayda belirginleştim tam olarak.
LamiyaCetinkaya Ben karnımın çıkmaya başladığını 15-16. haftalarımda hissettim. Ama etrafımdakilerin farketmesi için 18-19 haftaya gelmem gerekti, ondan sonra da hızlı bir şekilde büyümeye başladı 🤷 hiç kafaya takma yani canım, çok normal 💛
OzgeSahin2 ben 6 aylik olana kadar hicbisekilde karnim yoktu karnim ciksin diye dar giyer bol bol su icerdim sjfjdj 7 aylik oldukta simdi belli oluyo net sekilde :D