haziranin25i Dgull her ikisi de önemli. Lansinoh göğüs kremi kullanıyorum. Silikon kapak aldım. Doğum 19 gün sonra belki daha erken bekliyoruz aldıklarımızı kullanmayı 🤗
diyhomelif Dgull 30dan beri hem gümüş kapak hem hindistan cevizi yağı kullanıyorum tavsiye üzerine. Ama lanolin ve zeytinyağı içerikli bir krem almayı düşünüyorum emzirme dönemi için
mlkkk Dgull evet gerçekten pahalılar göğüs kremi de 90 100tl gümüş kapakta 100küsürlerde ben e Bebek indirimini bekliyorum gümüş kapak için
Seymamuge Ya gerçekten gümüş kapak ise yarıyor mu biri bana tam olarak ne zaman ve neden kullanıldığını açıklayabilir mi 👻👻
Damlabal Gümüş kapakta her markaya güvenmeyin çünkü içine gümüşten çok aliminyum vs koyuyorlar saf gümüş olması gerekli gidipte 100 liralarda olan gümüş kapakları almayın bebekleriniz kimyasal emmesin🙏🏻
ikiponcik_annesi Bence göğüs kremi yani en azından kremi sürüp kullanıcaz o kapaklara bi sürü para verip bir ay ya kullanıcaz ya kullanmıycaz sonra bi kösede öyle duracak yani benim fikrim tabi bu yinede siz bilirsiniz
Dgull ikiponcik_annesi doğru bi düşünce benim göğüs ucum yok keyfine göre çıkıyor bi düzleşiyor o yüzden garanti yara olurlar 😬
Alyaveannesi ikiponcik_annesi bence oyle dusunmeyin ben ilk hamileligimde yasadiklarimi anlatsam siz bile aglarsiniz o derece mi kotu oldunuz diye ben bunda hemen guvelir yerden ilk alacagim sey gümüş kapak olacak
Yk6321 Bende merak ettiğim bişey var göğüslerimiz mutlaka yara olacak mi yani her kadının başına geliyor mu ben hiç birinide almadim ve doğuma çok az kaldı
mlkkk Yk6321 evet geliyor en kısa sürede almanızı öneririm sürmek için yara olmasını beklemeyin her emzirdikten sonra sürün
akay123 mlkkk birde aventin göğüs kalkanları var ondanda memnun olanlar var acaba hangisi bi bilginiz var mı
mlkkk akay123 onlar taşan sütün akmasını engellemeye yarıyor çok bi bildim yok ama silikon göğüs ucu koruyucuları var onlarda yara olan göğüse takılıyor Bebek ondan emiyor