Kızlar merhaba babamin ağır kronik hastaliklari var ,şeker siroz tansiyon vs gibi. Pazar günü tedbir amaçlı ( hiçbir belirti olmadan ) yaptırdığımız test poztif çıktı. Ama hiç bir belirtisi yoktu. Sadece yaklaşık 7-8 gündür çok hafif gıcık şeklinde seyreden bir öksürüğü var onun dışında ateş ağrı vs hiçbir sorunu yok Allah’a şükür. Bugün testin 3. Günü hala bir belirti yok ama ben o kadar korkuyorum ki artık kafayı yiycem 36. Haftamdayim. Etrafınizda çok kronik rahatsızlığı olan hatta şok zamanları diyebileceğimiz şekilde rahatsız olup virüsü bu şekilde atlatan var mı ? Babam nakil olacaktı yakın zamanda pozitif çıkınca oda ertelendi. Dualarınıza ihtiyacım var