2 çocuğum var küçüğü 11 aylık 5 haftalık hamileyim. Her zaman 3 çocuk istiyordum ama bebeğim biraz daha büyüyünce sonuçta sevindim Rabbime şükürler olsun aratmadı, ben acaba yapabilir miyim zorlanırmıyım derken annem o kadar kırdı ki ben insanlara ne derim , belkide düşer (2 tane kaybım var) 😓 çok üzgünüm Sevincimi yaşayamadım 😔