Mirasaki aynı durum mu bilmiyorum ama benimde midem yanıyordu ağzımın tadı bi türlü düzelmedi. Boğazımda sürekli acı bi his. Psrçalayacak gibiydi. Sanırım 8, 9 şişe gaviscon bitirdim nerdeyde. 30. Haftalarda başlamıştım. herkes aynı şeyi söylemiş zaten. Onları da uygularsan hafifler şikayetin. Allah yardımcın olsun