KubraNur52 4 haftalık hamileyim. Henüz kese görünmedi daha çok erkenmiş ama benim adet olcakmışım gibi sancılarım var kasıklarım çok ağrıyor batma tarzında da bacağıma vuruyor. Bel ağrısıda var 🙄 bu durum normal mi yaşayanlar var mı acaba ?
KubraNur52 Yeni1anne ayağa bile zor kalkıyorum bugün muayenem vardı rahim duvarım baya kalınlaşmış tekrar hcg yükselişine bakıcaklar.. acayip gaz sancısıda eşlik ediyor daha ilk hftalarda🤦♀️Ama ben çok istedim bi sıkıntı olmasında bu sancıları çekmeye razıyım. çok teşekkür ederim inşallah bir an önce hayırlı haberler alırım rabbim isteyen herkese nasip etsin🙏