Kizlar ben kan sulandirici kullanıyordum fakat ast gecen yuksek cikmisti sonra düştü simdi alt yuksek çıktı doktor ilaçları keseceğiz dedi fakat detayli ultrason bakayim dedi karaciğerin zarar görmüş olabilir dedi ilaçları keserse bebegin kalbi filan durur diye korkuyorum hic başına gelen var mi karaciğer enzim yuksek olan tahlillerde bebege degil önlem almazsak sana zarar gelir dedi bana