Çevreden hep yaptırma gibi sözler duyuyoruz. Doktorum, sağlık ocağındaki ebe, hatta tanıdığım diyetisyen dostuma danıştım hepsi de yaptırmamı önerdi. Eğer şeker diyeti uygulamıyorsan şekerli ve karbonhidrat içerikli besleniyorsan o zaman yaptırmakta fayda var. Zaten yaptırmışsın anladığım kadarıyla. İyi yapmışsın.