Srnysl Leylaozlgl1 33+2 haftaligiz bugün kontrol vardı 1280 gram olmuşuz sezeryan günümüzu de aldık şükür 10 Şubat nasipse 🤲💙
Dilara1503 Srnysl ben 35+0 ım sezaryen günüöğ henüz almadm ama 39+0 yani 10 Şubat diye düşünüyorum verir doktor diye öyle yapıyormuş çünkü bir sorun yoksa erken almak için sizin neden erken acaba
Gulsenela Srnysl benim 29+ 2 de 1570 çok diyordum ama normal gibi sizinki gibi olacak heralde o haftada
Srnysl Dilara1503 canım doktorum zaten baştan demişti 37-38 arası alırım diye bende kabul ettim zaten bebekler 37 de gelişimlerini tamamlıyor lar fazla da bekletmeye gerek yok bence 37+3 e denk geliyor zaten 10 Şubat şükür herşey yolunda 🤲
Ayseozmenucar Srnysl aa hemen vermiş sezeryan tarihini bende 34.hafta kontrele gidecem mecburi sezeryan diğer ikisi de öyleydi ama tarıh verebılceğini hiç düşünmemiştim bende 30.hafta gittigımde 1.650 42 cm boydu
Srnysl Ayseozmenucar doktorum sağolsun çok ilgili ben birşey demeden kendisi gün verelim dedi 29 Ocakta ameliyat hazırlığı için tahlillerim falan yapılacak 10 Şubat’ta da doğum