gokturksmom Biz bugün 21 haftalık olduk 🤗 oda takımını aldık geçen hafta 15-20 güne kurulacak başka hiçbi şey almadık henüz 😂 Ramazan çıkınca yavaş yavaş başlamayı düşünüyoruz inşallah
Bensuu gokturksmom bende almak istiyorum ilk bebeğim, kayınvalidem erken diyor son aylarda ağırlaşıyormuş insan 🤦🏻♀️
musclemom gokturksmom biz bebek arabasini aldik. Joie travel sistem tavsiye ederim. ANa kucagi agir degil. Cok kullanisli acilip kapanma sekliyle cok pratik. Ayrica baston olarak da kullaniliyor. Cok fonksiyonlu. Fiyat olarak da cok uygun.