MiniKaya mmm doktor musunuz? Merak ettim açıkçası bu kadar net konuştuğunuza göre ve yönlendirdiğinize göre. Çünkü doktorlar kafeini dahi sınırlandırır, kola içilmez ama çok canın çekerse nadiren tüketilmesi önerilir. Çay da bulunan tein demiri tuttuğu için ve demir bebek beyini gelişimi açısından oldukça önemli olduğu için sınırlı ve çok açık limonlu tüketilmesi önerilir. Biraz bilinçli yönlendirelim. Hasta tabiki değiliz korumacıyız diyelim…