Leylaa22_ bende ayni olmuştum, 18+3 um bi kac gündür bende hissedemiyordum bugun ara ara kısa kısa kıpırtıları hissettim. Hatta sizin gibi endişelenip dün gece doktoruma yazdım. Oda bu haftalarda hareketlerin duzensiz olmasının normal olduğunu söyledi endişelenecek bir durum olmadığını soyledi. Tabi içimin rahat etmesi için isterseniz gelin kontrol edelim dedi.