frauz ben genel uyutularak yaptım iki dogumumu da
yani sağlık açısından bır sorun yaşamadım.ama şimdi ki doğumumda spınal yani ayık kafayla olmak niyetimdeyım.hem bebeğin ilk sesine şahit olmak hemde genel olunca bebekle ilgilenmek için ayılmak gerekıyor.birde belden aşağı uyutulunca ağrıyı hissetmiyormuşsun çünkü ameliyat yeri narkozuj etkisinde oluyor..tabii hepsi kısmet saglık için şartlar uygunsa karar verilmeli doktoru dinlemeli