hakanebru_ 37+5 olduk bugün kontrolümüz vardı bebeğim doğum pozisyonunu almış çok şükür 🤲🏻 bu saatten sonra değişmez dedi doktor 🥰 sizde durumlar nasıl yakın günde olanlar 🌸
kerimannesi hakanebru_ ya bende mide bulantısı ve bacak agrisi var 37+2 gunluguz boyle bi durumla karsilasan varmi yada sizde oldu mu boylr
monaroza hakanebru_ Bizimde 37+5 ağrılarım var nişanım geldi 1.5-2 cm açıklıkta var bekliyoruz bakalım 😊
haziranin25i hakanebru_ 37+2 deyiz. 35. haftada kanala girmiş gördük 37+1 de çatı muayenesi oldum çatım da müsait ama ne sancım var ne de açılmam bakalım ne zaman gelecek nazlı kızım
Adaarda16 hakanebru_ 37+1 16 sında muayene olucam çatı muayenesi inşallah hersey normaldir. Ne zaman olacak doğum meraktan heyecandan geçmiyor günler 😇
gamzelim2234 @hakanebru_ bende 37+5 teyim 🙈 perşembe günü çatı muayenesi olucam ona göre doğum şekline karar vericez sen oldun mu canım çatı muayenesi
hakanebru_ gamzelim2234 yok canım olmadım doktor yapmayacak sanırım doğum zamanı bakıyoruz dedi 🤷🏻♀️
Sirinanne1 Biz 38 iz canım😊 dün kontrolüm vardı Nstde cok az sancım cıktı 1 cm de açıklık varmıs bakalım🙂
Adaarda16 kerimannesi bulantı bende de var sabahları falan daha çok oluyor ama normal dedi benimde doktorum. Bide makatta baskı acı yanma hisseden var mı kabız falan değilim ama Bi kaç yerde sordum kimsenin başına gelmemiş galiba. Hemoroit olsa kan falan gelir dedi annemler bilemedim.
kerimannesi hakanebru_ ayy 9 ay gecti su son haftalar gecmiyo gecsede gelseler evlatlarimiz biran once
hakanebru_ monaroza maşallah bizim de gelse artık nişanımız tuvalete her seferinde koşa koşa gidiyorum artık belki gelmiştir diye 😂
Cerentrs Bende 37+5im sol kaşığımda inanılmaz bir ağrı var yürüyemiyorum bile doğumu bekliyoruz sabırsızlıkla 🥰🙏
Bir_Prenses_Annesi 37+2′deyim ne bir açıklık ne bir sancı hiçbir belirtim yok doktor 41′e kadar bekleriz kendisi qelmezse suniyle baslatırız dedi 😏bu arada bebeklerinizin kilosu ne kadar biz 1 hafta qeriden qeliyormusuz onu biraz taktım o kadar da kilo alsın die yiyorum ama tam anlamıyla kilo almıyormus 🥺
Elifhusna hakanebru_ bizde 37+6yiz perşembe günü bizimde kontrolümüz var daha 36 haftalıkken doğum pozisyonuna yerleşmişti minnoş
hakanebru_ tashilal59 33. Haftada gitmiştim ondan sonra bi geçen hafta bir de bu hafta gittim 33 de yan pozisyondu geçen hafta doktoruma sıra bulamadım başka doktora gittim sinir etti beni soru soruyorum adam boş boş suratıma bakıyordu bişey öğrenemeden çıkmıştım bugün kendi doktoruma gittim de öyle öğrendim canım pozisyon aldığını
NurSema01 hakanebru_ 38+2deyim bebek o kadar aşağı baskı yapıyor ki dün suyum geliyor diye acile gittim idrar kaçırıyormuşum meğersem 😂 baskısı var ama ne açılma ne sancı hiç bişe yok bide sağlıklıyken doğmadı grip oldum ya kesin gribim geçmeden doğar 😂😂
tashilal59 NurSema01 ilk gebeligim de benimde oyle olmustu cok korkmuştum gripten nasıl nefes alıpta dogurcam acaba diye ama cok sükür doguma günler kala gecmişti gribim 🙈 Rabbim tez zamanda sifa versin insallah 😍
tashilal59 Bende 36.4 te gittim gecen hafta bas yukarda duruyordu bakalım su an 37.4 olduk haftaya muaynem var 38.3 oluyorum ve hala dönmemiş olursa sanırım sezeryan günü vericek doktor benim bu 2. Gebeligim ilk dogumum normaldi bakalım bu nasıl oluyor nasip 🙏
Adaarda16 tashilal59 benimde yan duruyor ama 16 sinda 37+5 de gidicem hala yansa acaba sezeryan der mi acaba bende onu merak ediyorum bide ilk doğum için 3. 500 falan çok mu fazla kilo olarak normal de çok mu zorlar ki.